Protokół z XXV sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 22 lutego 2017 r.
W sesji wzięli udział:
-
13 Radnych Rady Gminy Dębnica Kaszubska
-
Wójt Gminy – Iwona Warkocka
-
Sekretarz Gminy – Radosław Krawczyk
-
Mecenas – Agnieszka Mazur
-
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej – Krystyna Szustak
-
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury – Anna Pietrzak
-
Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej – Cezary Waśniewski
Radni nieobecni: Piotr Paczesny, Marcin Olech.
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
-
otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
-
przyjęcie porządku obrad,
-
przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska VII kadencji.
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
-
projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego,
-
przyjęcia zasad udzielania i rozliczania dotacji celowej na dofinansowanie prac związanych z modernizacją źródeł energii cieplnej w ramach konkursu „Czyste powietrze Gminy Dębnica Kaszubska” w roku budżetowym 2017,
-
zmian w budżecie Gminy Dębnica Kaszubska na 2017 rok.
3. Przyjęcie Planu zbywania i obciążania nieruchomości na terenie Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 14.02.2017 r.
4. Sprawozdanie z działalności Wójta i wykonania uchwał.
5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres międzysesyjny:
-
Komisji Kultury i Oświaty,
-
Komisji Infrastruktury i Budżetu,
-
Komisji Rewizyjnej.
7. Interpelacje Radnych.
8. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
9. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
10. Zamknięcie obrad.
Załączniki