Protokół z XXIV sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 30 stycznia 2017 r.
W protokole nr XXII/2016 z sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 28 grudnia 2016 r. dokonuje się następującej zmiany:
Na stronie 14, w linijce 12 winno być: „Radny P. Paczesny poinformował, że na jednym z pierwszych spotkań z Panią Wójt sygnalizował potrzebę zajęcia się zakładem.”, zamiast użytego sformułowania: „Radny P. Paczesny poinformował, że na jednym z pierwszych spotkań sygnalizował potrzebę zajęcia się zakładem.”. Pozostałe zapisy protokołu pozostają bez zmian.
W sesji wzięli udział:
-
13 Radnych Rady Gminy Dębnica Kaszubska
-
Wójt Gminy – Iwona Warkocka
-
Asystent Wójta – Karol Żukowski
-
Skarbnik Gminy Dębnica Kaszubska – Marek Malinowski
-
Sekretarz Gminy – Radosław Krawczyk
-
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej – Krystyna Szustak
-
Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej – Cezary Waśniewski
Radni nieobecni: Bożena Sikora, Marcin Olech.
Radni spóźnieni: Beata Sowińska, Piotr Paczesny
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z XXII oraz XXIII sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska VII kadencji.
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej,
b) przyjęcia „Gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie na lata 2017-2020”,
c) zmiany Uchwały Nr XLIX/332/2010 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 27 sierpnia 2010 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
d) zmiany Uchwały Nr VIII/49/2011 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 25 maja 2011 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
e) zmiany Uchwały Nr XXIII/172/2012 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 21 listopada 2012 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
f) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dębnica Kaszubska na lata 2017-2025,
g) uchwalenia budżetu Gminy Dębnica Kaszubska na rok 2017.
3. Sprawozdanie z działalności Wójta i wykonania uchwał.
4. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres międzysesyjny:
a) Komisji Kultury i Oświaty,
b) Komisji Infrastruktury i Budżetu,
c) Komisji Rewizyjnej.
5. Interpelacje Radnych.
6. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
8. Zamknięcie obrad.
Porządek obrad po zmianie:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z XXII oraz XXIII sesji Rady Gminy Dębnica Kaszubska VII kadencji.
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej,
b) przyjęcia „Gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie na lata 2017-2020”,
c) zmiany Uchwały Nr XLIX/332/2010 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 27 sierpnia 2010 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
d) zmiany Uchwały Nr VIII/49/2011 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 25 maja 2011 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
e) zmiany Uchwały Nr XXIII/172/2012 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 21 listopada 2012 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Dębnica Kaszubska,
f) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dębnica Kaszubska na lata 2017-2025,
g) uchwalenia budżetu Gminy Dębnica Kaszubska na rok 2017,
h) zamiaru przekształcenia oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Leśników Polskich w Motarzynie,
i) zamiaru przekształcenia oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Gogolewie,
j) wyrażenia zgody na zawarcie umowy partnerskiej na rzecz wspólnej realizacji projektu pn.: „Doposażenie jednostek OSP powiatu słupskiego działających w ramach KSRG” planowanego do złożenia w ramach konkursu nr RPPM.11.01.00-IZ.00-22-001/16 dla Działania 11.1. Ograniczanie zagrożeń naturalnych w ramach Osi Priorytetowej 11 Środowisko Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
3. Sprawozdanie z działalności Wójta i wykonania uchwał.
4. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres międzysesyjny:
a) Komisji Kultury i Oświaty,
b) Komisji Infrastruktury i Budżetu,
c) Komisji Rewizyjnej.
5. Interpelacje Radnych.
6. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
8. Zamknięcie obrad.
Załączniki