W sesji udział wzięli:
a) trzynastu radnych Rady Gminy - nieobecni J. Karaś, M. Olech
b) Wójt Gminy - Eugeniusz Dańczak
c) Sekretarz Gminy - Iwona Wójcik
d) Skarbnik Gminy - Marek Malinowski
e) Radca Prawny - Artur Madeła
f) Kierownik OPS - Krystyna Szustak
g) Dyrektor Gimnazjum - Beata Spierewka-Tyrkinhejm
h) Dyrektor Sz. P. w Gogolewie - Renata Kulik
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z XXXIIV sesji Rady Gminy VI kadencji,
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) przyjęcia od Gminy Czarna Dąbrówka nieruchomości w związku ze zmianą granic,
b) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemniki,
c) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie |Gminy Dębnica Kaszubska,
d) określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Dębnica Kaszubska w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi,
e) ustalenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej,
f) odmowy uchylenia uchwały Nr XXXIV/247/2013 z dnia 29.08.2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w rejonie miejscowości Dobieszewo, w obrębach Dobieszewo, Dębnica Kaszubska Leśnictwo oraz Starnice z przeznaczeniem pod budowę elektrowni wiatrowych,
g) odmowy uchylenia uchwały Nr XXXIV/247/2013 z dnia 29.08.2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w rejonie miejscowości Dobieszewo, w obrębach Dobieszewo, Dębnica Kaszubska Leśnictwo oraz Starnice z przeznaczeniem pod budowę elektrowni wiatrowych,
h) odmowy uchylenia uchwały Nr XXXIV/242/2013 z dnia 29.08.2013 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zespołu Szkół w Dębnicy Kaszubskiej.
3. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami i wykonania uchwał – uwagi do sprawozdania.
4. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres między sesjami:
a) Komisji Kultury i Oświaty,
b) Komisji Infrastruktury i Budżetu,
c) Komisji Rewizyjnej.
5. Interpelacje radnych.
6. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
8. Zamknięcie obrad.
Załączniki