W sesji udział wzięli:
a) trzynastu radnych Rady Gminy - nieobecni J. Karaś – Przewodnicząca RG, Z. Bojanowski
b) Wójt Gminy - Eugeniusz Dańczak
c) Sekretarz Gminy - Iwona Wójcik
d) Radca Prawny - Artur Madeła
e) Kierownik OPS - Krystyna Szustak
f) Dyrektor GOK - Anna Pietrzak
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z XXVI sesji Rady Gminy VI kadencji,
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik,
b) terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
c) wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska,
d) zatwierdzenia projektu „Szkoła bez barier” realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013,
f) uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Dębnica Kaszubska na lata 2013 – 2017”,
g) uchwalenia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Dębnica Kaszubska”,
h) zmian w budżecie Gminy Dębnica Kaszubska na rok 2013 r.,
i) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gm. Dębnica Kaszubska na lata 2013 – 2022,
j) trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych szkół o uprawnieniach szkół publicznych.
3. Przyjęcie Planu zbywania i obciążania nieruchomości na terenie Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 18.02.2013 r.
4. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami i wykonania uchwał – uwagi do sprawozdania.
5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres między sesjami:
a) Komisji Kultury i Oświaty,
b) Komisji Infrastruktury i Budżetu,
c) Komisji Rewizyjnej.
6. Interpelacje radnych.
7. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
8. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
9. Zamknięcie obrad.