W sesji udział wzięli:
- czternastu radnych Rady Gminy - /nieobecni J. Karaś – Przewodnicząca RG/, spóźnieni: - P. Pałubicki – 1020 , Z. Botwinionek – 1025
- Wójt Gminy - Eugeniusz Dańczak
- Sekretarz Gminy - Iwona Wójcik
- Skarbnik Gminy - Marek Malinowski
- Radca Prawny - Edyta Zubka
- Dyrektor Z.Sz. P. w Dębnicy Kasz. - Agnieszka Machalewska
- Kierownik OPS - Krystyna Szustak
- Z-ca Dyr. Gimnazjum w Dębnicy Kasz. - Ewelina Jankowska
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Gminy VI kadencji,
2. Podjęcie uchwał w sprawie:
- uchylenia uchwał,
- zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Dębnica Kaszubska a Gminą Bytów w sprawie powierzenia zadań z zakresu edukacji publicznej,
- ustalenia zasad zbywania lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych, jednolokalowych komunalnych domów mieszkalnych oraz lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Dębnica Kaszubska,
- zmiany uchwały Nr XXVII/153/2009 Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 2 lutego 2009 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na nieruchomość stanowiącą własność Gminy Dębnica Kaszubska,
- szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę, w szczególności ilość odpadów komunalnych,
- wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik,
- terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska,
- zmian w budżecie gminy na 2012 rok.
3. Przyjęcie Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2011/2012 .
4. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami i wykonania uchwał – uwagi do sprawozdania.
5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres między sesjami.
- Komisji Kultury i Oświaty,
- Komisji Infrastruktury i Budżetu,
- Komisji Rewizyjnej.
6. Interpelacje radnych.
7. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
8. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
9. Zamknięcie obrad.
Załączniki